Tworzymy aktywne społeczeństwo

Kilka słów o public relations

Autor/rzy:

Krzysztof Bakalarski

 

 

Rok Wydania:2003

Miejsce Wydania:Józefów

Wydawnictwo: WSGE

ISBN:

Liczba stron:115

Oprawa:miękka

format:140x210 mm

Słowa kluczowe: public relations; komunikacja; proces komunikowania;

Fragment wstępu / Opis:

Ogromna większość podręczników przedmiotu zajmuje się public relations praktycznymi. Opisuje poszczególne narzędzia możliwe do zastosowania w ramach praktyki public relations. W moim przekonaniu public relations strategiczne są istotniejsze. Mają bowiem budować Twoją postawę menadżera odpowiedzialnego i rozumiejącego potrzebę dialogu, pozwalającą na postrzeganie swego tworu w otoczeniu społecznym, któremu ma służyć, by odnieść sukces. Public relations praktyczne, nazywane czasami rzemieślniczymi, są natomiast swoistymi narzędziami komunikacji, podobnie jak inne składowe promocji.

[wyczerpany nakład]

 

Znajdź nas na Facebook
Facebook
Jesteśmy na Google+
Google+
Zapraszamy na YouTube
YouTube